11/04/2015

"Hello"- Adele

Hej liski !

Zapewne wielu z was słyszało już nową piosenkę Adele - " Hello ". Ukazała sie ona 22 października tego roku i od razu zawładnęła sercami milionów internautów. W pierwszej dobie od dodania pobiła rekord wyświetleń - 21mln., Brytyjka pobiła nawet znaną piosenkarkę - Taylor Swift - jej najlepszy film miał 20mln. wyświetleń - 24h. Od prawie 4 lat Adele nie miała nowego utworu, dlatego wieści o nowym dziele rozniosły się z prędkością światła i cały internet czekał na premierę.

" Hello " to piosenka która idealnie pokazuje przeżycia wielu kobiet. Jest piękna i poruszająca, teledysk w pełni oddaje powagę tekstu i sytuacji. Według mnie ten nowy utwór jest jednym z lepszych Adele. Pokochałam go od pierwszego usłyszenia.


Niestety w tym tygodniu pewna grupa fanów Toma Waitsa stwierdziła, że piosenka " Hello " jest niebezpiecznie podobna do hitu ich idola. Muzyk wydał swój kawałek w 1973 roku i nadał mu tytuł " Martha ", Adele stworzyła swój 43 lata później. Wiele osób twierdzi, że gwiazda inspiruje się dziełami Toma, ale nie są to informacje potwierdzone w 100%.

Ja jednak uważam, że oba utwory różnią się od siebie znacząco ( nie licząc słowa "helo" ), lecz nie jestem krytykiem i nie mam ani jednego dyplomu/upoważnienia, moje zdanie nie jest brane pod uwagę.



Mam nadzieję, że tak samo kochacie nową piosenkę Adele ♥

Mam nadzieję, że moje dzisiejsze wypociny się wam podobały.

~ Anet

PS - Zamieszczam oba utwory ↓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz