11/08/2015

Sweethearts October

Hej liski !

Hmm... Zapewne wiele osób pomyśli sobie '' Halo jest już 8 listopad, a ona robi post o październiku ? ''. No tak, zagapiłam się, mam jednak w życiu inne sprawy. =3 Okey. Nie przedłużając - rozpoczynam serię comiesięcznych postów na temat - Ulubieńcy (wpisz nazwę miesiąca ) !

Każdy tego typu post będzie zawierał :

Najlepszy kosmetyk
Najlepsze ubranie
Najlepszą książkę - tak, to jest mój ulubiony punkt
Najlepszą rzecz
Najlepszą piosenkę
Najlepsze zdjęcie

Zaczynajmy !


1. Najlepszy kosmetyk :

Masło Kakaowe od firmy "Ziaja".
Tak wiem, dość stara rzecz, ale jak niezwykle przydatna na jesienną pogodę. Masło pięknie pachnie, szybko się wchłania i nie zostawia uczucia lepkości ! Możecie normalnie funkcjonować i nie musicie bać się dotknąć jakiejkolwiek rzeczy. Brawo dla producenta !


2. Najlepsze ubranie :

Beżowy sweter od firmy "Atmosphere".
Jest gruby, śliczny i miękki ! Idealnie pasuje do jesiennego klimatu i zespołu - KOC&KAKAO&KSIĄŻKA !


3. Najlepsza książka :

" Odrodzona " - C.C. Hunter.
Zacznijmy od tego, że ta oto książka jest drugą serią sagi Wodospady Cienia. Tym razem opowiada o Delli - dziewczynie, przemienionej w wampira. I nie, to nie są wampiry typu "Zmierzch" - bo te już są oklepane. Tu tworzy się nowa historia, piękna i tragiczna. Cegła ( 420coś stron ) pokazuje nam życie dziewczyny, która miała wszystko idealne - chłopaka, rodzinę, przyjaciół, szkołę. Niestety ( a w sumie dobrze ) nadeszła przemiana i cały jej świat przewrócił się do góry nogami. Jestem zaskoczona tą powieścią fantastyczną ! Czekam na kolejną część !

Powinnam zrobić osobny post z recenzją ??


4. Najlepsza rzecz :

Rękawiczki z firmy "Kari".
Wiecie jak trudno znaleźć DOBRE rękawiczki ? Chyba nie. Ale w sumie zależy w jakim mieście mieszkacie. Ja akurat mam ten problem i mieszkam na krańcu świata. Lecz nagle nastąpił przełom i otworzyli ostatnio kilka znanych/normalnych sklepów - między innymi "Kari". Kupiłam tam oczywiście buty, które też serdecznie kocham, jednak bardziej urzekły mnie ciepłe, grube, wełniane rękawiczki !! NARESZCIE !!



5. Najlepsza piosenka :

♥ "HELLO"- Adele.
[ Teraz czas przejechać myszką post niżej i zobaczyć co myślę o piosence ]
Utwór jest lekki i piękny. Podziwiam Adele za jej piękny głos i tekst z przekazem.


6. Najlepsze zdjęcie :

Nic dodać, nic ująć... ( Wszystkie zdjęcia robione będą przeze mnie ) :D


Mam nadzieję, że nowa seria się wam spodoba. 
Do następnego postu !!

~ Anet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz