10/21/2015

Post on quickly

Hej liski !

To tak, dzisiejszy post będzie dość krótki ( normalny dodam w weekend ).
Jest jesień <-- Trafne, wczesna jestem. Zaczyna się robić coraz zimniej. Dlatego...

Pomyśl Ciepło ! 

Ciepły sweter lub bawełniana bluza przyda się kiedy wyruszasz o świcie lub planujesz późny powrót. Jednak nie musi to być ciuch szary i pozbawiony jakiegokolwiek wzoru. Ludzie w dzisiejszych czasach często tracą kolory, dominuje u nich czarny, bądź w ostateczności biały, stają się przeciętni, pospolici. Dlatego ja wyróżniam się z tłumu, bo moje ubrania są doszczętnie przesiąknięte tęczą ! Nie bądź jak reszta i nadaj swojemu nudnemu życiu trochę kolorów i emocji !

Kubek gorącej czekolady, Kakao lub kawa to dobry początek lub koniec dnia. Tak, kawa ma w sobie kofeinę i zawsze dostaje się porządnego kopa, ale tu nie o to chodzi. Kiedy jest ci zimo idź zrobić Kakao, jeśli się nudzisz i nie masz co ze sobą zrobić - idź zrób Kakao, masz dola - pijesz Kakao, robisz lekcje - pij Kakao, czytasz - weź ze sobą Kakao, oglądasz - nie oglądasz bez swojego Kakao, czytasz moje wpisy - PIJESZ KAKAO !!!  Z grubsza tak to powinno wyglądać. Bez Kakao nie ma życia...

Dobra książka to rzecz bez której nie przetrwa żaden normalny człowiek. Nie wyobrażam sobie jesiennego, zimnego dnia, bez szkoły i bez mojej dobrej książki. Serio, nie potrafię sobie tego wyobrazić. KOCHAM czytać, bez względu na pogodę, ale leżąc na łóżku, pod kocem, Z KUBKIEM KAKAO mogę zawsze i wszędzie. =3


Na dzisiaj to już chyba tyle !
Mam nadzieję, że post się wam podobał...
Następny wpis pojawi się w najbliższy weekend.

~ Anet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz