10/14/2015

Do it yourself - it's better

Hej liski !

Przyszedł czas na odcinek '' Zrób to sam - lepiej '', czyli moje pierwsze DIY !

W moim mieście w poniedziałek spadł śnieg i prawie spóźniłam się do szkoły. W budynku było zimno i wszyscy chodzili w kurtkach, albo w swetrach, szczękając zębami. Po prostu Masakra ! Pogoda nas zaskoczyła i w tym roku pierwszy śnieg przypada na 12. października - trzeba zapamiętać, bo to chyba nowy rekord ! Ale nie będę was więcej zanudzać i przejdę do rzeczy.

Długo zastanawiałam się nad tematem tego właśnie posta i stwierdziłam, że powinna to być zakładka. Ogólnie jestem wielką miłośniczką książek  i właśnie dlatego to wybrałam. Ale nie zapomniałam o tym, że każdy ma inny gust i podam wam kilka opcji.

Jesień trwa już od 23 września, więc można to uznać za 3-tygodnicę ! :D


1.  Zakładka narożna ♥

Do stworzenia podstawy naszej zakładki potrzebne będą rzeczy takie jak :


KROKI NASZEJ PRACY :

Do ręki zabieramy ołówek i linijkę. Na kolorowej kartce rysujemy trzy kwadraty o boku 5-7cm. Potem dwa z nich dzielimy na pół, by powstały trójkąty. ( Zróbcie to tak jak na zdjęciu )
Całość wycinamy i składamy dwa odstające elementy.
PODSTAWA GOTOWA ! =3

Możecie na nią nakleić co tylko chcecie. Ja wybrałam jesienne wzory, jak na przykład listek, muchomor i chmurka. Wyszły na prawdę uroczo !



2. Zakładka bez nazwy.

Ogólnie kojarzy mi się z jakimiś specjalnymi matkami z drogich sklepów, ale i tak są piękne. Na tej składance pominęłam kilka punktów i właśnie dlatego to piszę.

KROKI NASZEJ PRACY :

Z kolorowego papieru wycinamy prostokąt o wymiarach ok. 9x4,5 cm.
Obcinamy jego dwa rogi i dziurkujemy dziurkaczem . =3
Przez otwór przekładamy i wiążemy wstążkę.
Naklejamy/piszemy na pozostałości wszystko co tylko chcemy !
ZAKŁADKA O BLIŻEJ NIEOKREŚLONEJ NAZWIE GOTOWA ! =3


Mam nadzieję, że wpis się wam podobał. 
Wyślijcie mi zdjęcia waszych zakładek !
Aha... Prawie zapomniałam. :D 
W ten weekend jakę do Warszawy, więc kolejny wpis pojawi się dopiero za jakiś tydzień. 

Ściskam was mocno !


~ Anet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz