10/24/2015

Warsaw - October

Hej liski !

Dokładnie tydzień temu pojechałam na weekend do Warszawy. Było naprawdę świetnie, niestety pogoda mnie nie oszczędziła i długo na powietrzu nie pobyłam. Pomimo to odwiedziłam cały Stadion Narodowy, Pałac Kultury i Nauki, zobaczyłam zmianę warty i zdobyłam Złote Tarasy, czyli galerię handlową w której upolowałam kilka meega rzeczy. Takich jak spodnie z Bershki, sweter z New Yorker'a i moją pierwszą bluzkę z Sinsey'a. To był zdecydowanie udany wyjazd, na szczęście powtórzę to jeszcze dwa razy - w listopadzie i grudniu. Dzisiaj pokażę moje składanki z wypadu.

Zmiana Warty ↓


Stadion Narodowy ↓

  
Wrzosy & Wrzośce ↓

Są to moje ulubione jesienne rośliny ! 
Jak je odróżnić ?
Ja do niedawna też miałam z tym problem, ale to bardzo proste. 
Wrzosy są "cieńsze", a wrzośce "grubsze", to znaczy są gęstsze, grubsze. Łatwiej nie da się wytłumaczyć ... :)
W warszawie była ich cała masa, zwłaszcza przy Grobie Nieznanego Żołnierza. 


Na dzisiaj to już chyba tyle. Mam nadzieje, że wpis się wam spodobał !
Kolejny pojawi się już niebawem ! =3

~ Anet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz