12/31/2015

SWEETHEARTS NOVEMBER + DECEMBER

Hej liski !!

Hmm... To są już ostatnie godziny roku 2015 i należałoby zrobić małe podsumowanie w formie ulubieńców miesiąca. Jak pewnie zauważyliście nie było takiego posta w listopadzie, dlatego połączę go z dzisiejszym. A czy wy macie swoich ulubieńców ??

1. Najlepsze kosmetyk listopada i grudnia :

Pomadka ochronno - pielęgnująca od firmy Laura Conti.
Przez ostatnie kilka miesięcy nałogowo gromadzę i testuję pomadki różnych marek [będzie post]. Mam już ich małą kolekcję, więc miały one przewagę w konkursie na ulubieńca miesiąca. Wybrałam pomadkę ochronno - pielęgnującą o aromacie (?) mlecznej czekolady. Z początku lekko się zawiodłam, ponieważ posmak nie był wcale tak wyraźny i bardziej przypominał mi po prostu mleko. Z czasem jednak pomadka  stała się moją ulubioną i używam jej codziennie. 



2. Najlepsze ubrania listopada i grudnia :

T-Shirt z nadrukiem od firmy Bershka.
Ogólnie bardzo długo szukałam bluzki na WF/zajęcia taneczne, ale nigdzie nie mogłam znaleźć nic fajnego. Chyba znacie ten ból, gdy mieszkacie na krańcu świata i nie możecie jeździć tylko do galerii, bo nie macie w co się ubrać. Ja akurat nie cierpię z tego powodu, bo sama stwierdzam, że wypad do większego miasta tylko na zakupy jest głupi, bezsensowny. W końcu udało mi się upolować ładną i bardzo wygodną koszulkę. Co myślicie ??






♥ Bluza z nadrukiem od firmy House.
Bluza - ciuch, który był jednym z moich gwiazdkowych prezentów. Ciepła (choć nie wygląda), wygodna, piękna. Ma wyjątkowy pastelowo-różowy kolor i nadruk Team NY Girls - Brooklyn US. Jeśli ktoś (tak jak ja) lubi minimalizm i wygodę to ten ciuch będzie dla was idealny.












3. Najlepsze książki listopada i grudnia :

Opposition - Jennifer L. Armentrout. 
Ostatnia książka z serii Lux. Kocham . Idealne zakończenie historii (nie)zwykłych nastolatków. Twór jak najbardziej godny polecenia !!



W śnieżną noc - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle.
Tą książkę aktualnie czytam i stwierdzam, że zasługuje na tytuł Ulubieńca Miesiąca. Nie będę się rozpisywać, ponieważ w planie mam jej recenzje. Musicie trochę wyczekać. =3




4. Najlepsze rzeczy listopada i grudnia :

Gitara klasyczna od firmy Alvaro - model 39. [Alfred]
Jestem szalona - nazwałam gitarę Alfred. No cóż... Z mojej małej 3/4-tości wyrosłam. Serdecznie pozdrawiam producenta i sprzedawce ! Gitara ma przepiękny dźwięk, miękkie struny i ogólnie jest genialna ! :D 

Biały zegarek od firmy WoMaGe. 
Zawsze pytałam się wszystkich która godzina, bo nie noszę ze sobą telefonu przez cały czas. Nareszcie dostałam własny, śliczny zegarek i już nikogo nie męczę... :D



5. Najlepsze piosenki listopada i grudnia :

♥ Matt Simons - Catch & Release (Deepend Remix) - listopad. [UWAGA - piosenka jest już w miarę stara - z czerwca tego roku]



 Kygo - Stay ft. Maty Noyes - grudzień.



6. Najlepsze zdjęcia listopada i grudnia :





Mam nadzieję, że post się wam spodobał !
Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku i miło spędzonych ostatków ferii. 
Następny post pojawi się w przyszłym roku. :D

~ Anet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz