6/08/2016

LBA - NOMINACJA

Hej wszystkim !
Witam was po mojej kilkumiesięcznej przerwie!! :*



Dawno temu moja bloggerowa koleżanka Olga [Jej blog], nominowała mnie do LBA. Nie wiecie o co w tym chodzi ?? No to chwila. Nominacja do Liebster Award jest otrzymywanym od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę/pracę". Po przyjęciu LBA trzeba odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Potem ty nominujesz kilka osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Pamiętajcie, że nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Mam nadzieję, że coś już wiecie i mogę przejść do odpowiedzi... :D

1. Skąd czerpiesz pomysły na posty ?

Zwykle szukam inspiracji, ale często jest tak, że po prostu siedząc sobie na sofie, pod kocem wpadnie mi do głowy jakaś myśl i ona zapoczątkowuję całą falę postów.

2. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga ?

Zawsze czytałam wiele blogów, zachwycałam się różnymi postami i je komentowałam. Któregoś dnia stwierdziłam, że przecież ja też mogę stworzyć coś równie ciekawego i twórczego i tak powstał blog Maybe Anet. :D

3. Jaki jest twój ulubiony blog ?

Hmm... To jest trudne pytanie, ale chyba obecnie takiego nie mam (szukam). Mogę jednak wam podać blog, który był moją ogromną inspiracją, ale od września nie było tam nowego postu... BLOG

4. Na co zwracasz szczególną uwagę w blogach innych ?

Przede wszystkim na przejrzystość ! Nikt nie lubi czytać czegokolwiek, co jest nieczytelne. Oczy nie mogą się skupić na poście, tylko odbiegają gdzieś na boki bloga...

5. Hobby ?

Ogólnie mam mnóstwo hobby. Jest to przede wszystkim taniec, śpiew, fotografia i CZYTANIE KSIĄŻEK !! Zauważyłam, że ten schemat powtarza się nie tylko u mnie, ponieważ coraz więcej osób chce być twórczym i mieć wiele zainteresowań.

6. Jakiej muzyki słuchasz ?

Wszystkich nowości i nie tylko ! ;) Radio jeszcze żyje...

7. Masz rodzeństwo ?

Tak, mam młodszą siostrę, która jest baardzo wkurzająca i dużo młodszego brata przyrodniego.

8. Ulubiony serial ?

Nie, aktualnie takiego nie posiadam. :D

9. Kim chcesz zostać w przyszłości ?

Ha! I tu jest problem! Jak na dzień dzisiejszy chcę zostać reporterem, ale wiecie jak to jest. Zawsze zmieni się to 100 razy, a potem i tak kończy się na kasie w Tesco...

10. Czy uważasz, że samobójcy to tchórze ?

To jest dość trudne pytanie. Sądzę, że można ich podzielić na tchórzy i nietchórzy, ale według mnie nigdy nie zabraknie opcji i samobójstwo nie jest jedną z nich.

11. Od jak dawna prowadzisz bloga ?

Tego ? Od października, ale muszę się przyznać, że przed tym było ich jeszcze z milion...


Mam nadzieję, że moje odpowiedzi się wam spodobały !

Ja nominuję blog :
enjoy-lifeee.blogspot.com
royal-princes.blogspot.com
http://tonaszhoryzont.blogspot.com
immartaa.blogspot.com
http://iwasthinkingaboutsomethingcrazy.blogspot.com

A oto moje pytania :

1. Gdzie wybierasz się na wakacje?
2. Twoja rada na wszystko to?
3. Będziesz mieć świadectwo z paskiem?
4. Ulubiona potrawa?
5. Co robisz o 16.07 we wtorki?
6. Lody na patyku, czy w rożku?
7. Wolisz spędzać wakacje nad morzem, czy w górach?
8. Gdybyś była zwierzęciem, to jakbyś się nazywała?
9. Twoja ulubiona książka/seria książek?
10. Accio (zaklęcie przywołujące), czy Alohomora (zaklęcie otwierające)?
11. Czy bawisz się w follow for follow?

Pamiętajcie, że na pytania odpowiadamy zgodnie z prawdą!! 
Pozdrawiam.
~Anet

2 komentarze:

  1. Ty to masz rozkminy...lepsze ode mnie :P Zapraszam na nowego posta ;)
    iwasthinkingaboutsomethingcrazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi. Uwielbiam ten humor, gdy mówisz o pracy w Tesco :D

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/06/trip-anglia-szkocja-i-holandia.html#more

    OdpowiedzUsuń