11/28/2015

My Birthday

Hej liski !

Jutro są moje urodziny i w sumie nie robię z tego wielkiego wydarzenia. Nie planuję spotkania z całą klasą, z rodziną, nie zamawiam olbrzymiego tortu, ani nie oczekuję stosu prezentów. Wymyśliłam, że zaproszę moją przyjaciółkę i inne koleżanki i pójdziemy razem na pizzę. To chyba będzie lepsza opcja. Ciekawe, czy za rok zaproszę je na kawę... ;)
Jakieś dwa tygodnie przed urodzinami pojawia się pytanie :

A co byś chciała dostać ?


Hmm... W tym roku było wyjątkowo trudno i zapewne rozczarowałam parę osób, bo mogę przyznać, że mam już wszystko. Wiem, że można dać nastolatkowi kesz, niech sam coś sobie kupi, ale to nie w moim stylu. W końcu zdecydowałam się na książki i kilka fajnych ciuchów upolowanych w Złotych Tarasach. Raczej są to udane prezenty.
Jednak wiele osób nie może znaleźć dla siebie idealnego prezentu. Dlatego podam wam kilka moich pomysłów. Pamiętajcie, że jest to wasze święto i możecie zechcieć co tylko wam przyjdzie go głowy.

► Książki
► Gra (np. The Sims )
► Ciuchy
► Szczotka Tangle Teezer
► Zegarek
► SŁODYCZE
► Instrument
► Perfumy
► Coś w temacie waszego hobby

Mam nadzieję, że pomogę osobom niezdecydowanym w wyborze prezentu dla siebie. Ja sama pomysłów wymieniłam mało, ale może jakiś magicznym trafem was to zainspirowało i odkryliście coś innego, swojego.

Trzymajcie kciuki za mój wypad !
Ja życzę wam udanych Andrzejek !!
Kolejny post pojawi się już niebawem.

~ Anet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz