10/09/2015

A new beginning

Witam wszystkich na moim nowym blogu !

Nie chcę, alby to był kolejny nudny początek, czyli np. " Hej ! Nie jestem tu nowa, kocham ... i jestem ..., itd. '', po prostu Blee... Nie lubię czegoś takiego i raczej się to nie zmieni.

No więc, nie jest to mój pierwszy blog, prawdę mówiąc to chyba już setny. Wiem co-nieco o blogowaniu, ale nie na tyle dużo, by nazwać się Blogerką. Mam nadzieję, że moje posty się wam spodobają i wzbudzą w was jakieś emocje.

Jaka jest tematyka mojego bloga ?

Hmm... Ja ujęłabym to na swój sposób, którego nie da się wyjaśnić prosto, trzeba, by było dużo rozrysowywać. Ale kto ma na to czas ? Tak więc, raczej będę tu zamieszczać wpisy '' z życia wzięte '', moje rady, opisy, nowości, recenzje, moje zdjęcia, TOP piosenki, filmy - serio mogłabym tego wymieniać jeszcze sporo, ale darujmy sobie.

Podsumowując, mam nadzieję, że ktoś będzie czytał mój blog i wspierał mnie w dalszym pisaniu.

~ Anet



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz